Posted in Inspiration, Lifestyle, Karriere, kreativitet, Seje mennesker

Cille Veje – en podcast anbefaling.

I dag har jeg hørt en podcast med Emma Martiny og Cille Veje. Jeg er kæmpe fan af podcasts(og de passer perfekt til en regnfuld sommer som den her), og denne her gang skippede jeg mine yoga planer fordi jeg blev så opslugt af at lytte til netop den her. Jeg er storfan af Cille Veje, jeg synes hun er vildt sej! Cille Veje er skaberen af Cille Veje Oplevelsesdesign, og bor i København.

I interviewet kommer Cille ind på nogle meget væsentlige ting i forhold til kreativitet, iværksætteri, det at mærke efter, glorificering på sociale medier og om hvorfor vi kun er vigtige hvis vi har mange aftaler i kalenderen konstant -en fælde jeg selv er gået i op til flere gange. Særligt da min ekskæreste og jeg gik fra hinanden, der var det virkelig en måde ikke at mærke efter. Jo flere aftaler jeg havde, jo mindre tid havde jeg til at mærke at jeg rent faktisk var meget ked af det.

Nå men jeg synes virkelig I skal høre interviewet 🙂 I kan høre det her:

 

Skriv et svar

