Posted in Bøger, Inspiration, kreativitet, Lifestyle

Fridag, og DIY projekt planlægning!

Jeg har fri i to dage, og det nyder jeg fuldt ud! Selvom jeg allerede har lagt for mange planer, er det ting jeg gerne vil, så det er egentlig ganske fint. Selvom jeg er meget introvert, så er jeg samtidigt en social en af slagsen, og vægter tid med mine venner og min familie meget højt. I dag er dog stort set en alene dag. Jeg skal til yoga senere, men indtil da bruger jeg tiden på planlægning af kreative projekter, og på at læse en bog som jeg længe har ønsket mig at komme i gang med. Jeg kan godt mærke at når jeg arbejder om aftenen, som jeg gør lige pt, så har jeg lidt sværere ved at strukturer min dag. Det er nok fint nok at mit nye job primært er om dagen. Men selvom jeg elsker at holde fri, så elsker jeg det mest når jeg har noget at holde fri fra 💛

Igennem længere tid har jeg tænkt meget over det med kreativitet og hvad det egentlig betyder. Jeg er ikke særlig god til at sy eller strikke(selvom jeg virkelig gerne vil kunne lave mit eget tøj), så jeg er ikke kreativ på den måde. Jeg har heller aldrig malet eller tegnet meget, og tror ikke jeg har et stort talent indenfor det. Men kreativitet kan være 1000 ting, og jeg elsker at indrette og lave ting fra bunden. Hvilket også er primært derfor jeg elsker at lave mad nu. Da jeg var yngre gik jeg overhovedet ikke op i mad, men efter jeg blev vegetar og efterfølgende veganer er jeg begyndt at elske at lave mad, og særligt når jeg finder en ny opskrift som jeg måske følger slavisk i starten, men senere hen begynder at ændre lidt på hist og her.

Bog DIY

HOMESICK DIY – skøn bog med inspiration til mange fine kreative projekter.

Jeg glæder mig til at komme i gang med første projekt: Et Moodboard, som kræver et besøg i et byggemarked.

(man kan lige skimte min lænestol i baggrunden).

God mandag 💛

Skriv et svar

