Posted in Bøger, Hverdagseventyr, Inspiration, kreativitet, Lifestyle

I al almindelighed ❤️

De sidste par dage har jeg tilbragt hos mine forældre ude på landet. Her har jeg nydt solen, drukket kaffe på terrassen, fået fornyet min kærlighed til dansk litteratur og glædet mig over hvor fint og finurligt det danske sprog er(tak Katrine Marie Guldager). Jeg har også sagt hej til en flok heste, fotograferet og lagt planer for nye kreative projekter. Jeg har kigget på blomster i vejgrøften (og blevet stukket/bidt af et mystisk dyr), gået en lang tur med en sød hund og plukket hindbær i haven.

IMG_0616

Jeg har også nydt at lytte til et interview med Elizabeth Gilbert, bagt vegansk pizza, talt længe med mine forældre, blevet inspireret af blogindlæg som dette, og aftalt familietur på lørdag. De helt almindelige dage er skønne i alt deres almindelighed. Der er ikke sket fantastiske store ting for mig de sidste par dage, men alligevel giver disse almindelige dage mig flere helhedsbilleder og nærværs øjeblikke end jeg kan tælle, og jeg håber jeg kan blive ved med at værdsætte dem. Det er jo dem der er flest af.

IMG_0626

Håber I nyder sommeren.

❤️

Skriv et svar

